Kasvuhoonegaaside lubatud heitkoguse ühikutega kauplemise tuludest rahastatud projektid

Lehelt leiate objektid, mida toetas Eesti riik kasvuhoonegaaside lubatud heitkoguse ühikutega kauplemise tulust.

Vahendid eraldati ühistranspordi ligipääsetavuse parendamiseks. Jätkusuutliku transpordi ja liikuvuse planeerimisel inimeste ja kaupade liikuvuse tõhusam korraldamine selliselt, et see oleks kasutajale kättesaadav, ligipääsetav, mugav ja ohutu, panustab positiivselt Eesti majandusse ning samas väheneb keskkonnakoormus.

PERIOODIL 2024–2027 RAHASTATAVAD OBJEKTID

  • Projekti lühikokkuvõte

Valmis kergliiklustee, kuid seoses uue jõustunud raudtee tehnokasustuseeeskirjaga, mille kohaselt karmistusid ülekäigukohtade nõuded, tuleb rajada tase 2 kohane jalgsi ja rattaga liiklejatele foori süsteem tase 1 valmidusega lisada hiljem ka tõkkepuud jalgsi ja rattaga liiklejatele.

  • Projekti lühikokkuvõte

Valmis kergliiklustee, kuid seoses uue jõustunud raudtee tehnokasustuseeeskirjaga, mille kohaselt karmistusid ülekäigukohtade nõuded, tuleb rajada tase 2 kohane jalgsi ja rattaga liiklejatele foori süsteem tase 1 valmidusega lisada hiljem ka tõkkepuud jalgsi ja rattaga liiklejatele.

  • Projekti lühikokkuvõte

Jalgratta- ja jalgtee rajamine koos pargi ja reisi parklaga Viivikonna rongipeatusesse. Uus taristu parandab Sillamäe inimeste ja ümbritsevate elanike ohutut jalgsi ja rattaga ligipääsu rongipeatusesse ning soodustab sujuvaid ümberistumisvõimalusi nii auto, ratta, bussi kui ka rongi vahel.

  • Projekti lühikokkuvõte

Rajatakse puuduv jalgratta- ja jalgtee lõik Tartumaal Tartu ja Elva vahel jalakäijate ja jalgratturite liiklusohutuse taseme tõstmiseks. Ratturid ja jalakäijad on seni kasutanud liikumiseks põhimaantee teepeenart, mille sõidutee ööpäevane keskmine liiklussagedus on väga kõrge (AKÖL on üle 10 000). Rajatav jalgratta- ja jalgtee ühendab omavahel Tartu linna ja Nõo alevikku, mis asuvad üksteise suhtes jalgrattaliikluse mõjualas (<15 km). Paraneb ligipääsetavus olulistesse sihtkohtadesse.

  • Projekti lühikokkuvõte

Rajatakse turvaline bussipeatus koos pargi ja reisi parkla ning juurdepääsuteedega.

  • Projekti lühikokkuvõte

Mõlemal pool Tartu maanteed asub elamuala ning elanikel pole sõiduteest ohutut ülepääsu, et jõuda nii bussipeatustesse kui ka esmavajalike teenusteni.

  • Projekti lühikokkuvõte

Rajatakse puuduv jalgratta- ja jalgtee lõik tiheda liiklussagedusega sõidutee ääres. Tekib ohutu juurdepääs koos teeületusega bussipeatustesse ning moodustub tervikteekond Vasalemma rongipeatusesse.

  • Projekti lühikokkuvõte

Rajatakse bussipeatused koos pargi ja sõida võimalustega. Sellega paraneb kohalike sh Paide elanike ühendus Tallinna ja Tartuga.

  • Projekti lühikokkuvõte

Rajatakse pargi ja reisi parkla bussi tagasipöörde võimaluse ja peatuse platvormiga. Paranevad ümberistumistingimused rongipeatuses.

  • Projekti lühikokkuvõte

Jätkatakse jalgratta- ja jalgtee võrgustikku tiheda liiklussagedusega sõidutee ääres, et tagada ohutu ligipääs bussipeatustesse ja Klooga rongipeatusesse.

  • Projekti lühikokkuvõte

Jalgratta- ja jalgtee rajamiseks maade omandamine. Rajatav tee tagab Rosma küla elanikele ligipääsu Põlvas pakutavatele teenustele, nii küla kui ka Põlva linnaelanikele paraneb ligipääs rongipeatusesse ja bussipeatustesse.

Viimati uuendatud 01.09.2025

search block image

Kas sellest lehest oli abi?