Ülevaade kampaaniast
Statistika näitab, et kiirusületajate arv ja liiklusõnnetuste hulk on omavahel seotud. Suvekuudel on kiiruseületajate arv keskmiselt 60% võrra suurem kui teistel kuudel. Suvekuudel kasvab ka liiklussagedus, kuid kannatanutega liiklusõnnetuste arvu kasvu sellega otseselt seostada ei saa. Varakahjuga liiklusõnnetuste arv suvekuudel pigem väheneb, millest võib järeldada, et liiklusõnnetusi on vähem, kuid nende tagajärjed on raskemad. Kui kasv oleks tingitud liiklussageduse muutusest, kasvaks tõenäoliselt ka varakahjuga liiklusõnnetuste arv. (Liiklusaasta, 2017: 12)
Maanteeameti uuringu „Sõiduki juhtimine joobes, väsimusseisundis ja sõidukiiruse valik 2017“ järgi ei ületa piirkiirust vaid 21% sõidukijuhtidest.
Kampaania väljundid:
- Televisioon
- Raadio
- Välimeedia
- Sotsiaalmeedia- ja veebireklaamid
Muud tegevused: plakatid Maanteeameti ja Politsei- ja Piirivalveameti teenindusbüroodes, mobiilimatid autodesse, lasteasutuse ümbruses markeerimisaktsioon.
Kampaania algus: 16. aprill 2018
Kampaania lõpp: 13. mai 2018
Kontaktid: Must OÜ
Viimati uuendatud 01.07.2022